JAKA KRESKA EYELINEREM PASUJE DO TWOJEGO OKA?



Idealne kreski? Która z nas nie ma z nimi problemu :). Potrafimy wiele czasu poświęcić na ich wykonanie, czasem z mizernym skutkiem… 
A czy zastanawiałyście się czy kształt kreski tak naprawdę pasuje Waszej oprawie oka? Jesteśmy różne i ten sam kształt oraz grubość kreski nie będzie pasował każdej z nas.
Przygotowałam mini ściągę: jaki kształt kreski eyelinera będzie do Ciebie pasował.



MAŁE OCZY


Nie oszukujmy się – małe lub średniej większości oczy ma ponad połowa z nas. Jednak marzymy o pięknych kreskach, takich jakie najczęściej prezentują dziewczyny o ładnych i dużych oczach. Dzięki eyelinerowi możesz je powiększyć! Używaj kredek w odcieniu nude, Nałożona na linię wodną oka, powiększ je optycznie. Pamiętaj, aby nie rysować kreski na górnej linii wodnej, bo to sprawi, że oczy wydadzą się jeszcze mniejsze.


DUŻE OCZY

Posiadaczki dużych oczu mogą sobie pogratulować! Zarówno kreski na dolnej, jak i na górnej powiece bez ryzyka będą się dobrze prezentować. Kształt skrzydła lub kocie oko są idealne dla tego kształtu oczu.


OKRĄGŁE OCZY

Aby dodać charakteru okrągłym oczom, staraj się aby kreska była tak cienka, jak to tylko możliwe, prosta i dość pozioma. Pamiętaj o dobrym wytuszowaniu rzęs, szczególnie tych po zewnętrznej stronie.

OCZY W KSZTAŁCIE MIGDAŁA
Te oczy potrzebują zaokrągleń. Śmiało możesz pozwolić sobie na grube i bardzo grube kreski.


OCZY WYPUKŁE
Narysuj kreskę na górnej i dolnej powiece. Ten trik optycznie zwęża oko. Jednak pamiętaj, by nie obrysować całego oka. Obrysuj zewnętrzny kącik, a na dolnej powiece poprowadź kreskę do środka oka od zewnątrz.


OCZY GŁĘBOKO OSADZONE
Idealna dla tych oczu jest kocie oko i pogrubiona w zewnętrznych kącikach kreska.


OCZY Z OPADAJĄCĄ POWIEKĄ
Wskazana jest kreska, ale bardzo cienka. Może być grubsza jedynie w zewnętrznym kąciku oka.

All inspiration by Pinterest

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

___



follow me on FACEBOOK /click/ 

 
follow me on instagram - @justynapolska_fashion 

You May Also Like

6 komentarze

  1. Ale fajny, pomysłowy post. Ja raz na jakiś czas robię taką kreskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że te rady, chętnie je rozważę by dobrze się prezentować. Fajne rozwiązanie do produktów z zoio i dobrze powinny się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł na post, muszę wypróbować koniecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocny wpis, jako posiadaczka duzych oczu ale i opadajacej powieki, kreski sa moja mala zmora ;)

    OdpowiedzUsuń

CHCESZ WIĘCEJ ? ZAPRASZAM NA

https://www.facebook.com/JustynaPolskaStyle